AMS Enterprise zamyka umowę dystrybucyjną o wartości 10 milionów dolarów z nowojorskim funduszem hedgingowym

Aktualności/Sport

Opublikowano 18 listopada 2022 r. | autorstwa Paula Hernandeza

Potęga przemysłu rozrywkowego, firma AMS Enterprise, niedawno zawarła ważną umowę dystrybucyjną z nowojorską firmą inwestycyjną zajmującą się funduszami hedgingowymi o wartości 10 milionów dolarów, według założyciela i dyrektora generalnego Alvina D. Maysa, który krótko opowiedział o nowej platformie dystrybucyjnej firmy, która zapewni artystom i label to nowa, monetyzowana platforma do wydajniejszej dystrybucji ich muzyki z AMS pracującym jako niezależny dystrybutor dla głównych wytwórni płytowych.

AMS Enterprise to firma, która pomaga artystom i wytwórniom zarabiać na swoich platformach. Założona w 2007 roku firma AMS zawarła ważną umowę dystrybucyjną z nowojorskim funduszem hedgingowym o wartości 10 milionów dolarów. Gregory Fields Jr, dyrektor generalny i prezes AMS, jest podekscytowany współpracą z funduszem hedgingowym i zobaczeniem, co ta nowa platforma może zrobić dla obu zaangażowanych stron. W ramach istniejących platform marketingowych, promocyjnych i dystrybucyjnych mogą teraz oferować niezależnym artystom i niezależnym wytwórniom platformę monetyzacyjną. AMS uruchomił nowy oddział jazzowy G.Fields Music Group w 2022 roku z ponad 5 milionami strumieni na nowej platformie G.Fields.

Warto przeczytać!  Plotka głosi, że Tom Brady przygląda się spotkaniu Patriotów

Prince Baby Soda, który został założony przez A&R, Cut Da Red Tape, wyda swój debiutancki singiel ADD UP, zamykając czwarty kwartał i przygotowując się do startu platformy dystrybucyjnej AMS w 2023 roku, na której przyszli artyści i wytwórnie będą mogli wykorzystać nowy możliwości dzięki AMS Enterprise.

Dzięki tej umowie w branży muzycznej ponownie pojawił się optymizm, a AMS dał artystom i wytwórniom nowe możliwości zarabiania na swoich produktach. Chociaż dostępnych jest wiele innych platform dystrybucyjnych, żadna nie może się równać z zakresem zapewnianym przez AMS. Artyści, którzy podpisali kontrakt z AMS, mogą wykorzystać środki z tej sprzedaży na pokrycie kosztów tras koncertowych lub kosztów nagrań. Umowa pomaga również właścicielom małych marek uzyskać dostęp do dużych sklepów detalicznych, czego w innym przypadku nie byliby w stanie zrobić na własną rękę. Przyszłość rysuje się w jasnych barwach zarówno dla niezależnych muzyków, jak i właścicieli wytwórni.

Warto przeczytać!  Ciara miała dołączyć do występu Chrisa Browna na AMA

Ćwierkać