Fani oskarżają Atlantic Records o zaangażowanie botów w filmy raperów

Wielu raperów ma osobiste kody, które dają im dodatkową moc, jeśli chodzi o ich muzykę i fandom. Ale niektórzy fani oskarżają Atlantic Records o oszukiwanie, jeśli chodzi o używanie botów do zwiększania zaangażowania w teledyski Lil Uzi Verta, Roddy’ego Riccha, Dona Tolivera i innych raperów.

W sobotę (26 listopada) DJ Akademiks wskoczył na swoje konto na Twitterze i skrytykował Atlantic Records za rzekome manipulowanie poglądami na wideo ich artystów.

„Cholera… Atlantic Records kilka lat temu przeszło z piekielnie oświetlonego do gówna” – napisał. „Dosłownie rzucili ręcznik na marketing i promocję swoich artystów… po prostu kupują DZIKIE ilości fałszywych wyświetleń… które sprawiają, że ich artyści wyglądają jeszcze gorzej.

To skłoniło fanów do włączenia się i twierdzenia, że ​​​​boty angażują się w sekcję komentarzy do wideo Do It Right Dona Tolivera.

Warto przeczytać!  Szef DCEU, Honcho James Gunn, anuluje „Wonder Woman 3”

„Przejdź do najnowszego teledysku Dona Tolivera; sortuj komentarze według nowych i przewijaj dalej. Daj mi znać, ile prawdziwych komentarzy znajdziesz” – napisała osoba na Twitterze.

Inna osoba również twierdziła, że ​​Lil Uzi Vert ma ten sam problem ze swoim teledyskiem do „Just Wanna Rock”, ale to dlatego, że zajmuje pierwsze miejsce na platformach streamingowych.

„Wideo Uziego ma podobny problem; częściowo dlatego, że jest numerem 1 w trendach, ale wiemy, że piosenka Uziego jest hitem” – napisał fan. „Ma 60 milionów streamów na Spotify i wszędzie się o nim mówi. Z drugiej strony Don Toliver… tak nie jest”.

XXL skontaktował się z Atlantic Records w celu uzyskania komentarza.

Warto przeczytać!  Raper „Dua Lipa” Jack Harlow i inspiracja „Dua Lipa” Dua Lipa podobno się spotykają, a fani nie mogą sobie z tym poradzić

Szczerze mówiąc, boty są tylko częścią cyfrowego ekosystemu. Według TechTarget boty to programy komputerowe, które działają jako agenty dla użytkownika lub innego programu symulującego ludzką aktywność. Są różnymi botami i są wszędzie – na Instagramie, Twitterze i innych platformach społecznościowych.

Boty działają trochę inaczej w YouTube. Nie jest więc jasne, w jaki sposób angażują się na platformie, płacąc ludziom lub zarządzając artystami niezależnymi od wytwórni płytowej. Ogólnie rzecz biorąc, boty zostaną tutaj i nie znikną.

Fani dzielili się swoimi opiniami na temat wykorzystania botów do promowania artystów.

„Atlantic Records zostaje ugotowane za spamowanie nowych filmów swoich artystów, takich jak Lil UziVert i Roddy Rich, z botami w komentarzach, aby zwiększyć zaangażowanie. Ppl naprawdę zaskoczony?!? Robią to samo w strumieniach, aby podbić liczby. od ich powstania” – skomentował jeden z fanów.

Warto przeczytać!  Słynna wróżka, panna Cleo, dostaje film dokumentalny; Obejrzyj pierwszy zwiastun tutaj

„Oni to robili, czy widzieliście kiedyś na YouTube sekcję komentarzy do teledysków??? Nawet podziemni artyści kupują boty za wyświetlenia” – napisała inna osoba na Twitterze.

Miejmy nadzieję, że wytwórnie płytowe wrócą do polegania na autentycznym zaangażowaniu i przestaną polegać na analityce i komputerach do promowania artystów muzycznych.

Zobacz 12 raperów, którzy usunęli swoje konta w mediach społecznościowych