Jak Crocs powrócił

Pomimo krótkiej fali popularności w 2002 roku, Crocs został wygnany z możliwości podążania za modą. Szał na Crocsy trwa dłużej, niż większość się spodziewała, ale nie jest tajemnicą, dlaczego. Podczas pandemii koronawirusa nastawienie konsumentów zmieniło się, aby powitać wszystkie rzeczy wygodne.

Odzież wewnętrzna stała się nową odzieżą wierzchnią, z naciskiem na natychmiastową satysfakcję. Konsumenci na całym świecie przykładają większą wagę do wygody, zwłaszcza w handlu detalicznym. To stworzyło przestrzeń dla marek takich jak Crocs, aby podnieść standardową wygodę dzięki wyrazistym niuansom.

Żyjąc w świecie po kwarantannie, Crocsy wciąż są widoczne wśród influencerów i celebrytów w mediach społecznościowych. Współpraca z markami i celebrytami, takimi jak Diplo, Bad Bunny, Post Malone, Justin Beiber, General Mills i Balenciaga – by wymienić tylko kilka – przyczyniła się do popularności marki wśród pokolenia Z. Jednak szał Crocs nie jest związany z wiekiem. Starsi odbiorcy doceniają funkcjonalność buta i łatwość dostępu. Crocs to niekonwencjonalne, fajne buty, od plażowiczów i studentów po gwiazdy NBA i celebrytów.

Warto przeczytać!  SZA, Paramore, Red Hot Chili Peppers i Calvin Harris są głównymi gwiazdami składu Hangout Festival 2023

Ponieważ crocsy stały się akceptowalną formą obuwia w dzisiejszym klimacie społecznym, jest jeszcze jeden filar ich sukcesu. Konfigurowalne zawieszki Jibbitz to powrót do porównywania kształtów Silly Band dla konsumentów pokolenia Z. Te Jibbitz zawierają zwierzęta, inicjały, postacie, wyblakłe emotikony i wiele innych opcji dostosowywania, aby pokazać swoją osobowość.

Crocs zainspirowało do stworzenia wielu sylwetek butów wydanych przez Sketchers, Birkenstock, Puma i Yeezy. Niezależnie od tego, czy są wytworem wypowiedzi antymodowych, Crocs zgromadził lojalnych fanów. Wraz ze wzrostem popularności alternatywnych stylów obuwia, takich jak Moon Boot i drewniaki, Crocs wspiął się od jednego z 50 najgorszych wynalazków magazynu TIME w 2010 roku do uznanego podstawowego elementu w kilku szafach.

Warto przeczytać!  Mount Westmore (Snoop Dogg, Ice Cube, E-40, Too $hort) upuść singiel „Activated”