Mariea Antoinette w nowej piosence „So Amazing”

Wywiady

Opublikowano 17 listopada 2022 r. | autorstwa Jerry’ego Doby’ego

Dzieci od wielu lat uczą się czytać nuty, śpiewać i grać na fletach prostych na zajęciach plastycznych w szkole podstawowej. Biorąc pod uwagę ich plastyczność i otwartość w tym wieku, daje to doskonałą okazję do odblokowania nowych, nieznanych pasji i zainteresowań w młodych, aspirujących umysłach. Kiedy nauczycielka muzyki Marii Antoniny przyprowadziła harfistkę, aby wystąpiła w ich klasie, instrument natychmiast ją poruszył i została przekonana, że ​​zostanie mistrzynią gry na harfie. Właśnie to zrobiła, zdobywając tytuł licencjata i magistra w dziedzinie muzyki i gry na harfie. Występowała dla prezydenta Baracka Obamy, występowała z czołowymi zespołami popowymi i soulowymi, prestiżowymi orkiestrami symfonicznymi i festiwalami na całym świecie, ale co najważniejsze, biorąc pod uwagę nominacje do nagrody Grammy w wielu kategoriach, notowana na liście Billboardu Antoinette nigdy nie pozwoliła na klasyczne ograniczenia, jakich oczekiwano harfy powstrzymuje ją przed stworzeniem własnego charakterystycznego brzmienia. Nasyca swoją twórczość wpływami R&B, soulu, jazzu i funku, tworząc muzykę, która odzwierciedla jej osobowość w sposób, który sprawia, że ​​gra na harfie jest o wiele bardziej modna i fajniejsza, niż kiedykolwiek zamierzała.

Maria Antonina

Jej najnowszy singiel „So Amazing” doskonale oddaje jej wyjątkową muzyczną ekspresję. Jej grający na harfie cover klasycznego przeboju legendy R&B, Luthera Vandrossa, zapiera dech w piersiach, a jej delikatna i skrupulatna gra na akompaniamencie niebiańskiego podkładu instrumentalnego. Historia kryjąca się za piosenką jest częścią tego, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. Wykonując „So Amazing” na weselu, Antoinette otrzymała wielkie brawa, gdy skończyła grać pannę młodą przed ołtarzem. To był wyraźny znak, że jej „niesamowita” aranżacja miała trafić do międzynarodowej publiczności!

Warto przeczytać!  Trae Tha Truth Feat. Kobiece typy draftu - Ain't Talkin Bouthin

Artyzm Antoinette przenosi się również wizualnie. Z jednej strony gra na otwartym polu z kwiatami i falującym krajobrazem, z różami owiniętymi wokół jej harfy, ubrana w piękną, zwiewną czerwoną, olśniewającą sukienkę. Z drugiej strony, w miarę postępu wideo, odważnie dumnie kroczy w neonowożółtym topie i fluorescencyjnych różowych legginsach. Z przywiązaną do siebie mini-harfą, wykonaną na zamówienie, kończy piosenkę u podstawy majestatycznych schodów. Mariea po prostu promienieje radością i spełnieniem przy każdym dotknięciu harfy od początku do końca tego wyrafinowanego, filmowego teledysku. Pełna swojej krawieckiej elegancji i uroku, sprzedaje publiczności swoją pasję i niezaprzeczalny dar jako znakomita muzyczka.

Maria Antonina

W jaki sposób twoja gra na harfie odbiega od niewypowiedzianych ograniczeń, jakich oczekuje się od harfisty? Jakie style i muzycy mają wpływ na twoją muzykę?

Mając wykształcenie klasyczne, mam bardzo solidne podstawy w zrozumieniu tego, co mogę, a czego nie mogę robić na harfie ze strukturami i progresjami akordów muzyki współczesnej/popularnej. To, w połączeniu z dorastaniem i kontaktem z gospel, soulem, jazzem i R&B jako młoda dziewczyna, sprawia, że ​​instynktownie wiem, jak poruszać się poza tradycyjnymi ograniczeniami gry na harfie i jakie piosenki pozwalają mi na taką elastyczność. Ogromny wpływ wywarła na mnie przełomowa harfistka Dorothy Ashby, Alice Coltrane, Stevie Wonder oraz Earth, Wind & Fire.

W jaki sposób twoje osobiste i muzyczne doświadczenia pomogły ci ukształtować własne, niepowtarzalne brzmienie? Dlaczego tak ważne było dla ciebie zaoferowanie harfie nowego głosu?

Myślę, że moje doświadczenie życiowe jako czarnej kobiety w Ameryce głęboko wpłynęło na sposób, w jaki podeszłam do harfy. Nawet gdy studiowałem teorię gry na harfie w szkole podyplomowej, z tyłu głowy zawsze zastanawiałem się, jak mogę wnieść swój własny, niepowtarzalny „wibrator” do instrumentu. Granie muzyki klasycznej jest bardzo „niestandardowe”, a ja jestem osobą „nieszablonową”, więc zawsze wiedziałem, że znajdę sposób, by nagiąć instrument do mojej woli. Było dla mnie ważne, aby pokazać, że czarnoskóra osoba może opanować instrument muzyczny, z którym zwykle nie jesteśmy kojarzeni, a co ważniejsze, chciałem, aby małe czarne dziewczynki zobaczyły, co „mogłoby być”, gdyby miały chęć i determinację… bez ograniczeń ich sny!

Warto przeczytać!  Gibby Stites daje kwiaty Zachodniemu Wybrzeżu na swojej piątej składance „The iLLMiXES 2”

Z jakiego momentu jesteś najbardziej dumny jako artysta?

To proste, ale są dwa momenty… jeden jest poproszony o zagranie dla Pierwszej Damy Michelle Obamy na ekskluzywnym wydarzeniu charytatywnym/zbiórki funduszy w Południowej Kalifornii, a drugi to pierwszy raz, kiedy stanąłem na scenie na dużym festiwalu jazzowym z moim „własnym ‘ zespół „Soulful Arkestra” i skopaliśmy tyłki!

Opowiedz nam o swoim najnowszym singlu „So Amazing”? W jaki sposób przebój Luthera Vandrossa odbił się echem i połączył z tobą i jak masz nadzieję, że widzowie odbiorą twoją wersję?

Zostałam poproszona o zagranie na weselu i wcześniej skonsultowałam się z panną młodą, jakich artystów lubi najbardziej, a Luter był na jej liście. Będąc już wielkim fanem jego muzyki, zacząłem przeglądać jego katalog i zawęziłem go do 2-3 utworów, które moim zdaniem dobrze pasowałyby do harfy. Kiedy zagrałem to na ceremonii, cały kościół wstał i zgotował mi owację na stojąco… a potem, kiedy zdałem sobie sprawę, że to nie było dla panny młodej, tylko dla MNIE, wiedziałem, że coś robię i absolutnie muszę to nagrać!

Jak wyglądała Twoja wizja twórcza podczas kręcenia teledysku „So Amazing”? W jaki sposób oprawa wizualna współgra z twoją przekraczającą granice aranżacją utworu na harfę?

Warto przeczytać!  Naoczny świadek pracownika mówi: DZIESIĘĆ OSÓB ZABRANYCH PO MASOWEJ STRZELANIU W WALMART W CHESAPEAKE, WIRGINIA

Cóż… to był mój pierwszy oficjalny teledysk i chciałem zrobić coś wyjątkowego, co miałoby „skalę” i było kinowe w swojej wizji i prezentacji. Coś, co porwie widza i powie: „Wow… naprawdę chciała coś powiedzieć!”. I myślę, że właśnie to zrobiliśmy. Poza tym chciałam, żeby Luther był dumny, patrząc na mnie z góry, wiedząc, że rozpieszczałam jego dzieło z miłością i szacunkiem dla jego artystycznego geniuszu! To taka bujna piosenka i dlatego chciałem mieć wystawne wizualnie otoczenie i atmosferę, która uchwyciłaby genialną niesamowitą aranżację Allana Phillipsa (mój producent).

Czy masz jakieś inne kreatywne projekty na horyzoncie dla nowych i powracających fanów i obserwujących?

TAk! Właściwie wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że wydałem już trzy LP i że ten singiel „So Amazing” jest wiodącym utworem z mojego czwartego projektu, nad którym obecnie pracujemy z Allanem, którego wydanie zaplanowano na wiosnę 2023 roku. Zdecydowanie planujemy trochę wstrząsnąć tym nowym albumem i myślę, że wielu moich obecnych fanów przyjemnie „zbije z tropu” i mam nadzieję, że przyciągnie również kilku nowych… naprawdę będziemy naciskać tym razem koperta!

Śledź Marię Antoninę:

http://www.marieaantoinette.com

https://www.facebook.com/MarieaAntoinettefans

http://www.twitter.com/marieazzharp

https://www.instagram.com/marieaantoinette/

Ćwierkać

Tagi: Harfa, Harfa Muzyka, Mariea Antoinette, So Amazing


o autorze

Jerry Doby, redaktor naczelny magazynu Hype i dziennikarz zajmujący się sztuką i rozrywką o zasięgu międzynarodowym. Połącz się z Jerrym na Twitterze i Instagramie pod adresem @jerrydoby_ Członek Departamentu Sztuki i Kultury Stanów Zjednoczonych oraz Korpusu Prasowego Stanów Zjednoczonych. Partner w THM Media Group, Inc.

powiązane posty

Nie znaleziono powiązanych postów!