
Polecany film HipHopWired
BLISKO
Źródło: Kevin Winter / Getty / Megan Thee Stallion
Megan Thee Stallion może skreślić kolejne osiągnięcie ze swojej listy. Raper z Houston przeszedł do historii, stając się pierwszą czarnoskórą kobietą, która pojawiła się na okładce corocznej listy Forbesa 30 Under 30.
Pomimo tego, że jej wytwórnia 1501 Certified Entertainment była cierniem w jej boku, Megan Thee Stallion zdołała zarobić około 13 milionów dolarów w 2022 roku.
Wciąż rosnącą fortunę raperki można przypisać jej kontraktom reklamowym. Finansowa biblia wymienia jej współpracę z wartymi miliardy dolarów markami, takimi jak Nike, Revlon, Cash App, Popeyes i Flamin’ Hot Cheetos, które przyczyniły się do powstania tych 13 milionów dolarów.
To ma sens, podobnie jak dolary i centy, ponieważ nie można włączyć telewizora lub wskoczyć na telefon i nie zobaczyć, jak raper Traumazine coś podłącza.
Thee Stallion, obok Charliego Putha, zarobiła łatwe 2 miliony dolarów za użyczenie swojego głosu w reklamie Cheetohs Super Bowl. Dostała około 1 miliona dolarów za swój limitowany sos Popeye’s Hottie Sauce, o który ludzie wciąż proszą. Ma także własną restaurację Popeye’s, która przynosi 250 000 dolarów.
Time Inc. wydało także 3 miliony dolarów na nadchodzący film dokumentalny o życiu Megan Thee Stallion. Chociaż pieniądze są niezłe, Thee Stallion zwróciła również uwagę, że jest w 100% opóźniona we wszystkim, co popiera. „Jeśli nie pasuję do tego z natury, nie chcę tego sprzedawać” – powiedziała Forbesowi.
Megan Thee Stallion nie zwalnia tempa
The Hot Girl, która ma trochę przerwy po udanym 2022 roku, szykuje się na jeszcze większy 2023. Wyruszy w światową trasę koncertową, wypuści kolejny album i wyprodukuje kilka seriali dla Netflixa w ramach jej rozprawić się z gigantem streamingu.
Jednym z tych programów będzie komedia o jej dzieciństwie. „Zrobię sobie przerwę, kiedy umrę”, dodaje Megan Thee Stallion. „Próbuję naprawdę coś zbudować”.
Że ona jest.
—
Zdjęcie: Kevin Winter/Getty