Wini i jego nowy produkt – szef marki StoProcent postawił na paprykarz

Nie jest tajemnicą, że nasi rodzimi raperzy coraz bardziej lubią zarabiać na autorskich produktach — do tego grona właśnie dołączył Wini!

Muzyka, wywiady z popularnymi osobistościami ze świata rapu, a teraz… paprykarz szczeciński? Wszystko wskazuje na to, że szef marki StoProcent także zapragnął mieć swój autorski produkt.

Ile raperów, tyle pomysłów na dochodowy biznes. Nie da się ukryć, że nasi ulubieńcy ze sceny, dawno już wyszli poza nią, rozwijając swoją markę na wielu płaszczyznach.

Raperzy i ich produkty

W ostatnim czasie było głośno o Quebonafide, który postawił na autorskie napoje. Wówczas raper ogłosił, że na sklepowych półkach Lidla kupimy napoje, inspirowane smakami Azji — Matchę Latte i Milk Tea. Cena jest zawrotna, bo za 500 ml produktu “Miss Ti” musimy zapłacić 9,99 złotych. W ślady za popularnym raperem poszedł także Kizo. Ten z kolei wypuścił na rynek autorskie batony, o wymownej nazwie Kizzers — te natomiast znajdziemy w sieci sklepów Biedronka. Teraz z kolei przyszła pora na Winiego.

Warto przeczytać!  Mariea Antoinette w nowej piosence „So Amazing”

Wini i jego paprykarz szczeciński

Wini już jakiś czas temu zapowiedział jego premierę, a na stronie produktu czytamy zabawny opis:

Skubany nie umie się zachować, rozmazuje się po twarzy, a czasami grubo posmarowany spada na t-shirt. Trzeba było zrobi z nim porządek i poszedł do puchy. Tak naprawdę wziąłem klasyczny szczeciński paprykarz (ten lepszy) i obanerowałem go własną etykieta. Smacznego. PS. Najlepiej smakuje z chlebkiem z Rayskiego

Gdzie znajdziemy produkt? Niestety nie jest on dostępny na sklepowych półkach. Aby spróbować rarytasu szefa StoProcent należy wejść na jego stronę. Ile kosztuje paprykarz Winiego? 300 g to koszt 8,99 zł. No cóż… Jaki raper, taki produkt.